Thursday, February 21, 2013

AKU JANJI


SEKOLAH MENENGAH AGAMA SETIU
22100 SETIU, TERENGGANU.

________________________

________________________

________________________                      Tarikh : _______________

Kepada,
Tuan Pengetua
Sek. Men. Agama Setiu
22100 Setiu.

Tuan,
Skim Pinjaman Buku Teks 2013
Akujanji Ibubapa / Penjaga.

Perkara di atas adalah dirujuk.

2.       Saya _______________________________________________
k/p. no : _________________ Ibubapa / Penjaga kepada pelajar bernama
______________________________________ daripada tingkatan ___mengaku menerima buku-buku tersebut.
3.       Sehubungan dengan itu saya berjanji akan memastikan anak jagaan saya menjaga buku-buku tersebut dan akan menggantikannya jika berlaku kehilangan atau kerosakan mengikut kadar yang ditetapkan oleh pihak sekolah.

Sekian. Terima kasih.

Saya yang benar,

……………………………........
(                                                   )



*********************************************************************************

PENGAKUAN IBUBAPA/ PENJAGA


Tuan Pengetua,
SMK Berangan.


Tuan,

AKU JANJI UNTUK MENJAGA BUKU SPBT SEKOLAH DENGAN BAIK



Saya …………………………………………………………....No. KP: …………………………….

Alamat …………………………………………………………………………………………………

Ibubapa/ penjaga kepada …………………………………………… dari tingkatan …………………

dengan  ini mengaku jika anak/anak jagaan saya melanggar peraturan di atas maka saya bersedia menerima sebarang tindakan yang dikenakan oleh pihak sekolah terhadap anak/ jagaan saya termasuk tidak lagi memberi kemudahan pinjaman buku teks kepada anak/ anak jagaan saya tanpa sebarang bantahan atau tindakan . Jika berlaku sebarang kerosakan atau kehilangan buku-buku tersebut, saya berjanji akan bertanggungjawab sepenuhnya untuk mengganti/ membayar mengikut harga buku tersebut.

Saya  yang benar,

………………………………                                            ……………………………………
( Tandatangan Ibubapa/Penjaga )                                                ( Tandatangan Saksi )

Nama :………………………………………..                  Nama :………........................   No.KP:…………………                                                    No.KP:…………………

No comments:

Post a Comment